sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Nothing lasts forever? So not true

Huh, kokeisiin luku edistyy nopeasti mutta epävarmasti, ei ehkä mikään paras yhdistelmä? Tosin oli niin lämmintä, että uskaltauduin ulos lukemaan ja huraa, olen vähemmän vihreä! Edistystä siis, ja vessaremonttikin edistyy - odottakaa vaan kun pääsette näkemään kuvia kunse valmistuu... Bloggaaminenkaan ei nyt jaksa piristää, mutta tässä teille nyt viime päivien ostokset joista tuon mekon aion palauttaa. Äidin mielestä se näyttää pyjamalta, not quite the look I was going for. Se löytyi Vilan ja Selected Femmen uudesta liikkeestä Aleksilla, oli muuten tosi mukava paikka! Rakkaus ensisilmäyksellä ei nähtävästi aina kestä ikuisesti, ja tällä kertaa hetkellisellä ihastumisella oli hintaa 35 euroa.



Toinen ostos oli siis CTRL:n sample salesta, ja tähän tykästyin ja paljon. Omistan tasan yhden TSB:n hupparin, joka pelasti mut viime kesänä monelta kylmältä illalta, ja uskon tämän tekevän saman. Rakastan noita värejä, ja tota korkeaa kaulusta - joka tosin näkyy todella huonosti - ja pituus on normaali, vaikka kuvassa se muulta näyttääkin. Tämä tulee toimimaan mun pelastajapaitana, jonka voi vetää päälle aina huonoina päivinä! Poikkiksen kommentti oli "tätä voi sitten käyttää muuallakin kuin treeneissä!". Minkä mä sille voin ettei hupparit vaan aina sovi mun tyyliin?!
Mikäli jotain juttutoiveita muuten tulee, niin ei muuta kuin kommenttia kehiin, ja jos ujostuttaa (tai olette niin rohkeita että uskallatte lähettää mulle mailia) niin osoitehan on marie.antoinette@windowslive.com!
Nyt on niin iso nälkä ettei lukemisesta varmasti tule mitään. Voisin vaikka pitää taukoa enkusta ja lukea historiaa. Toivottavasti teidän sunnuntai on vähemmän työntäyteinen kuin mun!

Ei kommentteja: